وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی جنت سادات، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی جنت سادات، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی و طرح ها و مطالب حساب رسمی اینستاگرام جنت سادات

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین وضعیت مرضیه هاشمی، خبرنگار PressTV

پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۳۷ ب.ظ

مرضیه هاشمی با نام اصلی ملانی فرانکلین ‏ خبرنگار، مستندساز و گوینده اخبار آمریکایی-ایرانی است. او اکنون مجری پرس تی‌وی، شبکه انگلیسی‌زبان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. 

ملانی فرانکلین، خبرنگار و مجری آمریکایی‌الاصل شبکه پرس تی وی که پس از مسلمان شدن، نام مرضیه‌هاشمی را برگزید، دو روز پیش در فرودگاه ایالت میسوری توسط ماموران اف‌بی‌آی بازداشت شده و تاکنون هیچ اتهامی ‌به صورت رسمی علیه وی مطرح نشده است.
زهرا هاشمی، خواهر همسر مرضیه هاشمی در مورد جزییات بازداشت مرضیه هاشمی گفت: برای دیدن دختر ، پسر و برادرش که مریض است به آمریکا رفته بود، دو روز پیش بعد از دیدن برادرش برای تهیه‌ی مستند به یک ایالت رفته بود که در راه برگشت در فرودگاه دستگیر شد.
وی همچنین در ادامه افزود: مستندی که در حال ساخت آن بود درمورد رعایت نشدن حقوق بشر در آمریکا بود. ولی دفعه‌ی اول نیست که چنین مستندی می‌سازد و قبل از این هم از این دست مستندها ساخته بود. ما هیچ حدسی نمی‌زنیم و منتظریم ببینیم اتهام او چیست، حتی به خود او هم تفهیم اتهام نشده درحالی که طبق قانون آمریکا باید تفهیم اتهام صورت بگیرد.
اما خبر دستگیری مرضیه‌هاشمی واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران را به دنبال داشته است و کاربران توئیت‌ها و پست‌های اینستاگرامی خود را با هشتگ مرضیه هاشمی را آزاد کنید #FreeMarziehHashemi، در فضای مجازی منتشر نمودند.

یکی از کاربران در اینباره می‌نویسد: اینها حقوق بشر آمریکایی هستند. زندانی کردن بدون دلیل.


آخرین وضعیت مرضیه هاشمی، خبرنگار PressTV.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی