وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی جنت سادات، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی جنت سادات، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی و طرح ها و مطالب حساب رسمی اینستاگرام جنت سادات

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پوستر: آقای ترامپ من حریف شما هستم

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۸ ب.ظ

سردار سلیمانی: آقای ترامپ من حریف شما هستم

سردار سلیمانی

سردار سلیمانی: یادتان رفته برای سربازانتان پوشک بزرگسال تهیه می کردید. امروز آمدید ما را تهدید می کنید؟ فرمانده آمریکایی آمد پیش من و از ما خواهش کرد با مجاهدین عراقی صحبت کنیم تا با آنها کاری نداشته باشند.ایران نمیخواهد، نیرو های مسلح ایران نمیخواهد، خودم حریف شما هستم، نیروی قدس حریف شماست ، هیچ شبی نیست ما نخوابیم و به شما فکر نکنیم

@lljanatll

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی