وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی جنت سادات، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی جنت سادات، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی و طرح ها و مطالب حساب رسمی اینستاگرام جنت سادات

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مداحی کربلایی حمید علیمی در هیئت رایة العباس علیه السلام
شب دوم صفر ۹۷

شور | تو حسین بچگیمی

جلوی آیینه خودمو میبینم

خیلی تغییر کردم

جدی جدی با

روضه های تو

خودمو پیر کردم

باور من اینه که

همیشه تو زندگیم

من عوض شدم ولی

تو حسین بچگیمی

حواست هست

به موهای سفید سرم

چه قدر امسال

از گذشته شکسته ترم

حواست هست نوکرت

داره پیر میشه

بخرم ببرم به حرم

داره دیر میشه

دوست دارم دوست دارم

دانلود مستقیم با کیفیت HD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی