وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی جنت سادات، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی جنت سادات، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

وبلاگ جنت سادات | به نام امیر عشق به یاد امیران یاران جنگ یاد شهدا امام شهدا

وبلاگ اختصاصی و طرح ها و مطالب حساب رسمی اینستاگرام جنت سادات

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

خاطره ای از کودکی به مناسبت روز قلم

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۴ ب.ظ

خاطره ای از کودکی به مناسبت روز قلم

سلام و عرض ادب 
چند تا از دوستان خاطراتی از کودکیشون نوشتند من هم به فکر افتادم خاطره ای که مربوط به دبستان هست براتون نقل کنم من از بچگی خیلی خیلی شیطون بودم گاهی مورد انتقاد جدی خانواده قرار میگرفتم که خوب نیست یک دختر و اینقدر شیطنت __و اگر به خاطر درسخون بودن و نمرات خوبم نبود بجای پشت در دفتر و کلاس حتما اخراج میشدم ..
در این شیطنت ها با چند تا از دوستان رقابت جدی داشتیم با یکی از همه بیشتر تا جایی که روزی به دعوا کشید البته ایشون هم کم نگذاشت شروع به توهین و ناسزا کرد و به شدت باهم درگیر شدیم ولی من جز دفاع و سکوت در مقابل توهین هاش کاری نکردم وقتی با لباس خاکی و بینی خونی راهی خونه شدم اولین سوال خانواده این بود چرا نزدیش و تو هم بهش چیزی نگفتی گفتم اخه من با اون فرق دارم و این روش من در کل زندگیم شد 
گر تو با بد ،بد کنی پس فرق چیست 
هنوز از خانوادم بخاطر این نوع بینشی که بهم دادن ممنونم 
ببخشید طولانی شد 🌼🍃
@جنت سادات
پ ن ؛#روز_قلم_مبارک

+ منبع: این مطلب را مدیر کل محترم صفحات جنت در فضای مجازی به مناسبت روز قلم در اینستاگرام منتشر کرده اند اینجا 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی